日漫,美漫,FF14,电影游戏剧杂食,想起什么磕什么的随心画手,不稳定时间更新,图有可能是约稿或者自嗨,不能开放授权,请谅解,感谢喜欢❤

Baby - Justin Bieber

笑裂!!!!!!!!!wwwwwwwwwww

群青日和:

Messiah:

据(传)闻(言)丁日可能出(瞎)演(毁)首任罗宾,特整理丁日名曲歌词与诸君共享,居然他妈的没(神)啥(经)违(病)和(一)感(样)【。

那啥除了“Batman batman batman ohhhh”那几句之外我全篇改动的单词不超过十个,诸君自己感受【望天


You know you love me, I know you care

你知道你爱我,我知道你在意

You shout whenever and I'll be there

你只要召唤我,我就会马上出现

You want my love, you want my heart

你想要我的爱,你想要我的心

And we will never ever ever be apart

我们将永远永远都不分离

Are we an item? Please quit playing.

我们是恋爱关系吧?请别再折磨我了

We're just friends, what are you saying

我们只是朋友,你在说什么

Said there's another one, look right in my eyes

你直视我的眼睛说你的心里有别人了

My first love broke my heart for the first time

我的初恋第一次就让我伤心

And I was like…

我就如

Batman, batman, batman ohhhh~

蝙蝠侠,蝙蝠侠,蝙蝠侠,噢——

my batman, batman, batman noooo, I am like

我的蝙蝠侠,蝙蝠侠,蝙蝠侠,不,我喜欢的

my batman, batman, batman ohhhh~

我的蝙蝠侠,蝙蝠侠,蝙蝠侠,噢——

I thought you'd always be mine, mine

我还以为你会永远属于我

Oh oh, for you I would have done whatever,

噢,为了你我可以赴汤蹈火

and I just can't believe we ain't be together

而我无法相信我们竟不能在一起

and I wanna play it cool

我想要冷静

or I'll losing you

否则会失去你

I'll give you anything, I'll be ready die for you

我会为你付出一切,我会准备为你赴死

And I'm in pieces , please fix me.

但现在我却已成碎片,请把我修好

And you'll shake me till you wake me from this bad dream

然后直到你把我从这场噩梦中摇醒

I'm going down down down down

我变得越来越沮丧

and I just can't believe my first love won't be arounding

我无法相信我的初恋已不在


报复社会完毕心满意足爬走【。

评论
热度(17)

© 古骨谷 | Powered by LOFTER